IMAGINE

febrero 22, 2005

a tots els racons plens d'esperança

Sempre em sento atret pel teu somriure
I pel teu cor que m’il.lumina
escapem-nos d’aquesta immensa foscor,
Dona’m la mà…

Quan et vaig conèixer
Vaig recordar imatges
Que guardava dins el cor
Des que era petit.

Vols ballar amb mi
en aquest difícil camí?
De llum i ombra,
Encara m’estimes?
Vols que continuem el viatge junts?

A vegades vull mirar enrere
A vegades vull mirar
cap a una altra banda,
però lluitaré amb amor coratge i orgull…

Sempre em sento atret pel teu somriure,
Que és un racó immens d’esperança
En aquest univers tots busquem l’eternitat…

Encara que faci veure que no m’importes
La veritat és que t’estimo molt.
Escapem-nos d’aquesta immensa foscor,
Et dono la mà.

[BSO Bola de Drac GT]

2 Comments:

  • Sempre em sento atret per teu somrieureeee (8) ueueue enteraos es nuestra cansion sisisi me la escribio en la agenda, k al final ponia : for my girl k la timu veryyyy much jajajajajaaj (les estoy comiendo la cabesa a to kiski k lea esto) viva bola de dracccc i la puti canço k la sara sempre la portara aki (L) jajjaaj byyyyyesssss ---Nü€---

    By Anonymous Anónimo, at 22 febrero, 2005 15:33  

  • Manuel dice:
    Dan dan...:S

    By Anonymous Anónimo, at 22 febrero, 2005 20:33  

Publicar un comentario

<< Home